torsdag, oktober 25, 2007

Beat that

Tråkigt nog så kan man tydligen inte uttrycka sig hur man vill här på bloggen? Den här bloggen är tillför att beskriva min vardag, mina åsikter samt min situation som individ i det här samhället. Till exempel i ett tidigare inlägg var jag uttryckte mig "din vardag är värdelös", så syftar jag inte på någon specifik person, utan mer på den större delen folk i Sverige, som skriver om allt som händer under deras dag. Dvs, så är det miljontals människor som följer dessa såpor. Kul med reaktioner, men vad får folk att tro att jag spenderar hela min tid till att klanka på dem?

Det är många i det här samhället som vänt en ryggen och genom säkra källor har jag blivit informerad om vad som sägs om mig. Jag har haft mina teorier en längre tid, men nu har jag det svart på vitt. Alla kan inte tycka om varandra, men varför inte hålla en rak linje? Antingen ogillar man folk och beter sig därefter, visst kan man hälsa osv, men man behöver inte späda på med trevligheten om man ändå inte tycker om personen i fråga.

Jag har aldrig haft för avsikt att starta ett bloggkrig, men med tanke på era reaktioner så verkar jag inte vara helt ute och cykla, eller?

1 kommentar:

Anonym sa...

okej, är då det jag hört.
Japps det gör vi ;)/ elin