måndag, oktober 08, 2007

Mellan bak,övningskörning och väntan på Denise =)

Namn: Miss Louise Marianne Nilsson Ranta
Födelsedag: 12:e November
Ögonfärg: "Det ser ut som om man fotat en djungel ovanifrån", cute sagt! (dvs gröna)
Hårfärg: Nu bygger jag på blonda toner
Längd: Hm? Kring 1,69?
Högerhänt/vänsterhänt: Högerhänt
Värsta ovanor: Att inte stå emot frestelser
Stjärntecken: Skorpion
Skostorlek: 38/39
Är dina föräldrar skilda: Nopp, det typiska oskiljaktliga bya paret.

Rädslor: Att ett förhållande skulle döda mina planer om allt jag vill uppleva.
Mål för året: Skulle bli slimmad, gick dock rätt åt pipsvängen.
Det första du tänker på när du vaknar: Ånej? Försovit mig igen?
När går du & lägger dig: Kring 01-02.
Mest saknade minnet: Att vara liten, då inga "måsten"+ ångest existerade i mitt liv.
Antal killar du kysst: Oräkneligt, *rodnar*
Antal tjejer du kysst: Det är nog svart på den fronten.
Antal syskon: 1000 kg uppmärksamhet /1.
Antal piercings: Mina hål i öronen har vuxit igen, naveln och näsan är bortplockade. Nu återstår endast en piercing i min ena nipple.
Antal tatueringar: Inga, men spånar på.


FRAMTIDEN

Namn på barn: Vincent, pojke står högst upp på önskelistan =)
Drömjobbet: Psykolog inom kriminalvården eller sexolog


FAVORIT

Mat: Renskav och potatismos + lingonsylt och rivna morötter ! Mumma:)
Sport: Eftersom att jag inte är något bigfan av VM/OS/EM osv, så måste jag säga dans.
Djur: Min nu snaggade golvmopp Gus :)(hund)
Glass: Måste bli sorbet.
Godis: Choklad i alla former !:)
Låt: Simon & Garfunkel - Sound of silence, Just D - Tre Gringos
Årstid: Hösten


HAR DU NÅNSIN

Varit kär: Absolut, underbart.
Blivit dissad: Givetvis, en erfarenhet rikare
Rymt hemifrån: Pinsamt nog var det i våras, ett sista ryck innan myndigheten ;)
Skolkat: Skolkat? Nä gud nej, sjukanmälning ger ju giltig frånvaro=)
Sovit utomhus: Jo, men tackade nej till sådana vansinniga ideér förra helgen!:)
Gråtit i skolan: Yes, när Cissi blev anklagad för mobbing, så gick jag lös i personalrummet. Ingenting jag ångrar.
Spytt i skolan: Nopp, antar att mösspåtagningen bjuder på en och en annan kaka
Velat bli modell: Jo, när min kusin Alexandra modellade blev jag sugen, men insåg rätt snabbt att mina "kurvor" står i vägen för den karriären ;)
Varit otrogen: Skulle jag bjuda Gve på ett erkännande? Svar nej.
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: Jag var kär i en kille men raggade på hans kompis(ar)? pinsamt, men kul. Puss //Skrållan
Sett en död människa: Yes, min farmor.
Druckit alkohol: Nykterist sedan 1989.
Använt droger: Jag tror att choklad är en drog, så jag är missbrukare.
Ätit sushi: Nopp, men måste smaka det.

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

Du nuddade: Cissi's lillsyrra, som kletat in sig i chokladsmet.
Du pratade i telefon med: Denise
Du msnade med: Elin =)
Du kramade: Hörru du? det är sekretessbelagt
Du skällde på: Pappa, som anser att jag kör för fort


SENAST DU

Skrattade: Åt Tindra, F1, som tror sig kunna diskuteraom världens alla problem=)
Grät: I sömnen förra veckan.
Filmen du såg: The 51st state, igår på 4:an =)
Tuggade tuggummi: Right know, mörkgröna extra. Favvo!


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN

Druckit alkohol: Nykterist javisst!=)
Rökt: Yes.
Shoppat: Skickar in en beställning ikväll :)
Skejtat: Nopp, det skulle se ut som bambi på halaste isen ever.
Bakat: Idag, till Cissi's födesledag, chokladbollar, morotskaka och chokladtoscakaka.
Motionerat: Ytterst lite, men har lovat Erika att följa med och förbränna!:)
Solat: Otroligtnog så har jag inte det !=)

Inga kommentarer: