lördag, november 25, 2006

Vigvatten och sprattelvatten

Jag måste säga att gårdagen var riktigt uppskattad från min sida. Jag unnade mig själv en riktig sovmorgon, sedan for jag upp till skolan för att redovisa spanskan. Skulle läsa en uppsats om en artist man tycker om, på spanska UTAN stödord. Det var lite kämpigt att nöta in den, när man väl tror sig kunna den så får man världens blackout, givetvis, sucks. Fick iallafall ett VG och det är ju inte så pjåkigt.

Efter skolan for jag på stan och spånade efter en dopgåva till lilla Tindra som ska döpas idag, hittade faktiskt ett jätte gulligt plagg som det står Gullunge på + en svartvit randig mössa från samma serie. Det blir nog toppen bra! Så idag kring halv fyra pyser jag och familjen Nostrand + deras nära och kära i en hyrd buss till Jukkasjäärvi, för att döpa lillan.

Inhandlade faktiskt två linnen igår också, + lite accessoarer som var riktigt raffiga. Blev bjuden på buffé på Nex av Mallans mammsis också, det satt fin fint i kistan och efter det blev det en runda till på stan. Inhandlade lite till sen for jag och Mallan hem till mig, fixade oss i lugn och ro sen våldtog vi kvällen :)

Nåja nu ska jag trixa lite med hårspolar i håret och välja kläder inför dagens sermoni :P Direkt jag anländer hem blir ferre, så vi ses i dimman//mojslojs.<3

Inga kommentarer: