torsdag, november 02, 2006

Onsdags mojs =)

I tisdagskväll satt jag och tjejorna hemma hos Ettan och slappade, knaprade i oss chips och surrade en massa skit. Efter det kilade vi hem till mig, för att kolla Torkel i Knipa, dvs den bästa filmen som någonsin skapats och som jag under 5 dagars tid sett 3 ggr. Troligtvis blir det en gång idag igen eftersom att kusin Elin kommer på besök och hon lär ju bli tvingad att se den om inte annat. Hela filmen klickar så bra med just min humor, det är verkligen sådär att jag börjar asgarva så fort jag tänker på alla tröga citat. Så se den, lätt värt! =)

Hur som helst så drog vi oss i sängen ända tills klockan slagit 16.00 igår, efter en hel dags funderingar om vad vi skulle göra av onsdagen så beslöt vi oss för att hyra kvarterslokalen på rallarrosen för att basta,öla, laga krubb med tända ljus och bara mojsa tillsammans. Vi brände en skiva, med våra favoriter, sedan kilade vi ner på Ica för att plocka med oss ingridienser till taccos och lite annat smått och gott. Så, så fick det bli lagomt till bastun fick vi trevligt herrbesök också. Den goa atmosfären upphörde genast, då en oinbjuden "babbelgubbe" kom och ställde till med en scen.

Eter bastun kastade grabbsen in handduken för kvällen, eftersom att arbete väntade tidigt under den kommande morgonen. Så ut med det gamla in med det nya och vips så var nattugglan Danneboy där och höll oss sällskap. Efter att även han svek oss så var det bara Jag,Ettan och Elin som var vakna, Cissi sov som en liten ihopkuren kissemiss och vi surrade på om livet.

By the way, fy vad skönt att träffa kusin vitamin igen, det var som ett tag sedan. Blir att knata på stan med henne och Cissi, great!=) Nu hade jag tänkt plugga lite //mojslojs.<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste bara säga att du är grym på att uttrycka dig :)