söndag, november 12, 2006

Ett år äldre inte en minut klokare ^^

Åren går och nu är man redan 17 år, känns som igår jag var 10 tjatade till mig en hund av mina givmilda föräldrar. Visst är det tråkigt att fylla år så här sent på året, när många av polarna blir 18 alldeles i början på nästa år. Nåja, det kommer en dag då dom fyller 30 och jag är 29 i nästan ett helt år längre ;)

Igår var tjejgänget här, så vi fikade och surrade en massa tjejsnack. Sen fick jag en massa super härliga presenter också, vilket inte var tokigt alls !=) Har firat mest hela natten och det blev toppen bra, över förväntan bra faktiskt med tanke på hur sent vi for ut, lagomt till tolvslaget.
Dagen började med en massa mys hemma hos Mallan och socialande för oss som vaknade upp där. Lite släkt har varit här för att fira födelsedagsbarnet och kvällen har spenderats med de bästa.

Nu ska jag hoppa i sängs och ska jag vara helt ärlig så har jag inte varit så här glad inombords på länge. Sov gott Sverige !;) //mojslojs, ett år äldre inte en minut klokare.;)

Inga kommentarer: