måndag, juli 24, 2006

You make me wanna lala.

Det känns extra skönt att vrida sig i sängen, när man är medveten om att polarna börjar att beta av sin arbetsperiod just idag. Jag slaggade över hos Elin och jag tror nog att både hon och jag känner skadeglödje när bland andra; Mallan,Ettan,Vicky ska upp och jobba idag. Just idag när solen äntligen har börjat hetta och planerna för dagen är inte fler än att bara steka.

Helgen har varit givande, en hel del socialande och mingel med nice folks. Lördagen levde dock inte upp till min förväntningar men det togs igen under söndag.
Har precis stylat klart, inväntar mammsen och Axel som ska komma och hämta mig och Elin, så att jag kan kila och fixa ett nytt legg.


-You make me wanna lala in the kitchen on the floor ! ;>

1 kommentar:

Anonym sa...

ihii heting; )