onsdag, juli 12, 2006

God's recreation of the new day

Go´morgon!
Är helt nyvaken, ögonen har inte ens öppnat sig helt ännu och jag kan inte somna om, märkligt jag som aldrig brukar ha några bekymmer med att somna/sova. Känner mig lite hungrig faktiskt, kanske man skulle kila över till kylen och slänga ihop något smarrigt. Låter inte helt fel, skulle nog sitta fint i kistan, efter mardrömmen jag hade i natt.

Funderar just vad man ska göra av dagen idag, nu när jag sneglar ut genom fönstret så är det rätt mulet, men man får la hoppas på att det klarnar upp längre in mot dagen. Kanske att man ringer Elin och hittar på något med henne idag igen, jag tycker allt bra om den där Elin för hon är så skojjig. Nu vet jag vad vi ska göra idag hon och jag! Vi ska spela in en film! =) haha, kanske att man slänger upp den sen också. Håll utkik ! =) //en hungrig lojs.

Paris Hilton - Stars are blind *cute*

Inga kommentarer: