tisdag, juli 11, 2006

Destination Luleå


Igår spenderade jag dagen i Luleå tillsammans med min kära livskamrat + mor och far. Precis som alla andra shoppingdagar så hittar jag ingenting i början, för att sedan impuls handla till max på slutet. Mamma och Pappa for till Björsbys handelsträdgård, för att inhandla lite praktiska tillbehör till våran oerhört i ögonfallande trädgård. Kay hittade sig en snygg tavla, till sitt nymålade rum, på Gallerix. Den var riktigt snygg må jag säga, med foton på ett martiniglas, en roulette och två spelkort. Själv inhandlade jag ett par svarta Miss sixty stuprörs jeans, efter att ha gått igenom de flesta affärerna så hittade jag till slut ett par som föll mig i smaken och satt som fett nice om baken, på MQ. Jag lyckades också få ihop 7 stycken tröjor/t-shirts, ett gäng smycken från Pilgrim, ett rött diadem + ett par svarta Lacoste skor är icke att förglömma.
Lunchen från exotic satt fint i kistan och efter en dags shop until you drop åkte en mycket nöjd och belåten Louise hem mot Gällivare, med karra påsen i högsta hugg.

Idag satte mammsen och pappsen mig i arbete, de ansåg att bilen behövde sig en uppfräschning. Förstår inte ritkigt varför, men jag schvabbade och schvabbade och efteråt insåg jag att det inte var någon större skillnad. Hoja! mina pedantiska föräldrar, skulle ärligt talat kunna spruta sprutgrädde på golvet för att sedan falla på knä och slicka upp det. Efter att ha städat och bökat, så har jag och Elin tagit oss ett dopp i poolen på bakgården. Nu ska vi hitta på någonting skojsigt, hoppas ni lever lika mojs som jag //Louise.

Fattaru - 100 spänn TANKA HEM! Ett måste =)


Inga kommentarer: