onsdag, augusti 15, 2007

Malliga i Mallis ;)

Nu har jag tagit mig lite tid for en update!
Solen steker och jag borjar att kanna mig lite snurrig dar ute, sa cissi for ligga dar i sin ensamhet. Jag vet inte riktigt vart jag ska borja, den har kickstarten har varit helt underbar. Vi har hittat oss ett engelskt gang grabbar som vi chillar stadigt med. Det ar lite underligt att man dras till "gve-typen" nar man befinner sig i ett helt annat land av den anledningen att man vill slippa gve-borna? Haha, tjena dubbelmoralen liksom!

Min Engelska suger fet get pung, sa grabbarna haller pa att avlida varje gang dom snackar med mig sa sager jag "Cissi, vad sager han? Jag fattar inte?" Tror att dom faktiskt borjar hajja den meningen nu. Men efter en och en annan Margarita, Sexonthebeach osv,osv sa ar jag kung pa det engelska spraket, kanns det som iallafall. Haha. Sen nar dom undrade varfor Cissi snackar sa mycket mer engelska an mig, sa sa jag "Ive been very lasy in school, and she is a studdyhorse". HAHAHAHAHA!! Ni hade dott om ni var med, I promise ;)

Hur som helst sa har vi det super bra dar nere och jag saknar mammas mat :/ Jag ar allvarligt talat radd for att fortara vissa matratter har nere, vill ju inte aka pa nagon matforgiftning eller liknande.

BCM, som jag namnde i ett tidigare inlagg infor resan ar helt sjukt underbart. 250;- for intrade och sa for man gratis dricka hela natten lang, vilken bra deal va ?;)

Na, nu ska jag avrunda det har skrivandet och umgar med mig tossiga lilla sak dar ute, som faktiskt redan har hunnit fa halsfluss och gar pa antibiotika. Stackars liten.

Puss & Kram //En mallig i Mallis <3

Inga kommentarer: