onsdag, augusti 08, 2007

The Final Countdown ! =)

Imorgon åker vi ner till Stockholm med flyg, för att sedan på fredag morgon klockan 06.30, för att vara exakt, flyger vårat plan ner till Mallorca/Magaluf! Det kommer bli 2 galna veckor, jag kommer att åla mig fram till dörren här hemma den 25:e, för att duscha av mig charterpartyångesten och på med en nytvättad party outfit. För det är ju faktiskt Eldfest i Tärendö samma dag som anländer hem. Det får man ju inte missa !=)







Jag har varit rätt så slö på att blogga, så här får ni en resumé:

Jag,Cissi + morsfarsan var på Luleåkalaset
Promoe rockade sönder Norra Hamnen!
Loka Fläder + Citron är en hit!
Elin och Petter kom också
Brasilianskvaxning is the shit!
Langos = Bästa festival krubbet
Petter fick inte hoppa bungyjump för Elin
Inte jag heller :/
Jag hittade snyggaste gråjeansen, grått=det nya svarta ^^
Vi missade Nanne Grönvall
Cissi är Schizofren på fyllan
Jag måste införskaffa mig en vattentät kamera
Vi har inhandlat en Cd-spelare som vi ska ha med oss
Just nu har jag en inpackning i håret
Min kusin Issa kom på lördagen =)
Cissi fick pruta för en Langos av dyrare variant =D
Vi hade VIPband på festivalen
Mamma & Pappa är snart klar med våran damm
Vi bränner skivor för fullt
Malbert har fått körkort, Grattis!=)
Hotellet på Arlanda är bokat
Jag har pluggat (rester)
Pressat solarium i veckan
Timbuktu var inte så bra live
Men med lite trevligt sällskap, ordnar sig allt ;)



Haha, utslagna hjältar på Luleåkalaset =)

Inga kommentarer: