fredag, augusti 17, 2007

Dance into the moonight !=)

En vecka av resan har redan gatt och det ar annu mycket som vi maste hinna med. Inatt aker vara nyfunna engelska polers hem, kanns inte alls kul =/ Men vet ni vad? Jag och Cissi har redan planerat in nasta resa, den ar till och med halvt fardig bokad. HAHA, igar pa festen sa beslot vi oss allihopa for en aterforeningsfest den 16 November i Liverpool! Dar det ar ett 50 timmars langt gallej som vantar oss. Det kommer bli arets fylleslag !! For med grabbar som dessa har man inte trakigt en endaste liten sekund. Sa det var nog det basta vi gjort nar vi varit lite pa drinken, boka resa..laaaangtar!

Igar hade jag och en grabb varsta dans uppvisningen pa en bar, det var hur coolt som helst, alla bara stirrade pa oss, aploderade och dom sag faktiskt ganska rorda ut.. Har nog aldrig dansat pa ett sadant klassiskt och sagolikt vis. Sen borjade Ryan (engelsk polers), battla honom, det var en frojd for ogat! =)

Det har varit langa natter och inte alls for mycket somn, eller jag maste erkanna att vi har sovit bort vissa dagar, sa solbrannan jag har just nu ar verkligen ingenting att vara stolt over. Ar lika blek som nar jag lamnade Sverige/Gve..

Ikvall en lugnare kvall, hanger pa nagon bar antar jag. Men forst, alltid en dusch, inte lukta usch sta hogt i kurs ! =) Puss/Louise<3

Inga kommentarer: