fredag, augusti 10, 2007

Jag hör en skål som kallar

Efter många om och men, sista minuten inköp som kameror, solskyddsfaktor, ny keps och andra välbehövliga saker, så befinner vi oss äntligen här i väntan på att få stiga på planet. Det blev ynka 1 timmes sömn för oss nattsuddare, ändå kirrade vi hotell så att vi skulle kunna vila ut ordentligt.

Av någon underlig anledning spanar jag alltid efter Alexander Skarsgård när jag befinner mig på Arlanda. Av den anledningen att han arbetar här i filmen 'Hundtricket'´.. En mycket skumm tvångstanke?

Igår fick jag och min trogne vapendragare oss ett kärt återseende också, vilket var behövligt. När vi anländer tillbaka till Sverige väntar oss ännu en utgång, greaaat!
Nåja, nu är det dags för mig att börja avrunda och se till att få i mig någonting ätbart, är utsvulten!

Svina nu sönder den där torgfestivalen, så gör vi det bästa vi kan på vårt håll. Hejdå Sverige, vi ses dem 25:e, välbehållen eller ej, time will tell ;)

-HÖRDE JAG EN SKÅÅÅÅÅÅÅL??!!
HEEEELA TIDEN! =)

Inga kommentarer: