lördag, april 07, 2007

Mot de vita vidderna !

Wihooo!
Påsklovet har fått sig en rivande start, det känns som om jag har hunnit med en hel del roliga händelser redan och det minst sagt glädjer mig att det är hela två tredjedelar kvar av ledigheten. Har inte direkt varit i mitt sinnesfulla bruk sedan i torsdags, nu har jag gett återhämtningen av min energi en hel morgon för att ladda batterierna. Nu bär det av mot storasjöfallet, för skoter åkning, grillning, en och en annan hutt, förhoppningsvis lite sol också, men framför allt gemenskap!
Vi blir en armé på 14 ben som medhavar ett glatt humör samt suktande strupar.

Ha nu en riktigt härlig påsk så ses vi! Gör som jag, in i dimman, släpp alla hämningar, svina och gör allt som faller er in! //Louise, mer levande än någonsin.<3

Psst!
Sen måste jag bara påminna er att poppa
Frida - "Dunka mig gul & Blå"
Det kommer att bli sommarplågan -07
+ att den tilltalar många av oss, skrämmande. ^^

Inga kommentarer: