måndag, april 16, 2007

Famous last words.

Allt som har en början har också sitt slut, precis som det här allt för korta påsklovet. Hade behövt minst en veckas ledighet till för att ladda om batterierna, men tyvärr sitter man nu här några timmar ifrån bänken i spanska salen. Det har iallafall varit en otroligt skön vecka, trots nästäppa och torrhostande nätter.

-
Jag har gett allt och tro det eller ej men jag har dubbelt så mycket mer att ge. Om jag bara visste hur jag skulle få dig att begripa att jag menar allvar. Mitt liv står stilla iväntan på ingenting, men jag kan inte låta bli att tro för jag vet att det hade varit perfekt. Nåja, det är lika bra att lägga ner skiten så här efter 9 bollande månader.

"Now I know,That I can't make you stay
But where's your heart?"

-
Imorgon början slipandet inför beachen -07, GI samt hårdträningen när kroppen kvicknat till från förkyldning. Nu gäller det alltså att stå emot frestelser på alla fronter, önska mig lycka till.

Wellwell, sleep tight don't let the bedbugs bite. //Lojs.



Cissi & jag i fin form på afterskiin =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till lollo med GI ;) Farsan har gått ner typ 2 kilo i veckan sen han började, de är grymt ! Ändå äter han svin fet mat, men det går ju när man inte äter socker. Det är ju de man måste stå emot;/