måndag, april 16, 2007

Det är så synd att du är så söt.

Ja, jag vet att jag ältar och ältar om hur olycklig jag är, men det är väl ett tecken på kärlek. Eller?

Jag måste erkänna att jag lätt trasslar in mig i situationer som jag inte kan hantera, men jag tänker aldrig föränn det är försent. Den är nog en av mina värsta brister. Det är förståeligt om man uppfattar mig som mysko, detta pga mina handlingar då jag kommer på mig själv göra felsteg. Då slår jag mig genast fri från allt, samtidigt som jag utsätter folk i min närvaro för ett tärande velande.

Jag kan gå hur långt som helst, men det klickar aldrig för jag kan inte förtränga dig. Det har sattit sig psykiskt, jag kan inte tänka klart. Återigen tillåter jag mig själv att dansa med i din vals, nu är du 'off' för jag kom visst för nära inpå dig igen. Allt det här resulterar i att jag inte kommer låta mig bli kär igen, bara för att jag tvingar mig själv att vänta och tro. Även om jag vet att det är omöjligt.

Jag vill bara att du håller om mig och att det är du och jag som lämnar tillställningen tillsammans, vakna upp i dina bamse armar. Det börjar bli tjatigt och jag känner mig som en böld i arslet på en cykelsemester! Men jag är så förälskad och här sitter maan i sin ensamhet och viker ut sina känslor hur som helst. Jag håller på att explodera, jag skulle kunna offra vad som helst som dig.


Det är så synd att du är så söt.
Det är så synd att hjärtat är förfört,
det slår som en feber, som allt vore kört.
Vilket otur att hjärtat är förstört. ;/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är jobbigt när känslor man har inte är besvarade så som man hade velat, när man känner mycket mer än den andra. Det är även jobbigt och svårt att sluta att ha med den personen att göra när han velar fram och tillbaka och inte kan bestämma sig, för hoppet finns ju alltid där. Du får tänka att det inte har med dig att göra, det är bara sån han är. Låter säkert som en klyscha, men du är värd så mycket bättre än någon som inte inser hur bra du är. Vill inte låta som en gammal mormor men du har faktiskt flera år framför dig och du kommer hitta många som du kan kalla för Mr right och du kommer verkligen hitta någon som avgudar marken du går på och som uppskattar dig mycket mer. Svårt att tänka så när man väl är så uppe i någon annan, men så ser verkligheten ut. Sälj inte dig själv för att springa efter en velig kille som inte kan bestämma sig, det är du för bra för. Lycka till!

Anonym sa...

Helt galet bra ny version låten "Synd att du är så söt":

http://www.flyupload.com/?fid=358887