fredag, december 15, 2006

fylla, pool, gott krubb + två bästa :)

Idag är det en hel del hålligång i stan, studentfirande, firmafester och även de yngre, som ska gunga till toner från Snook. Det blir säkert en toppen kväll, med glitter och fylla för de som lirar på hemmaplan ikväll. Själv ska jag pysa, lämna fältet igen, vilket känns riktigt skönt. Att vara ut i Gällivare är som vardagsmat, som korv med mackisar. Ingenting man ser framemot, man bara är och äter utan någon som helst aptit, rätta mig om jag har fel?

Ikväll blir det att fara mot kusten, för jag och mina två bästa har beslutat oss för att spendera kvällen i Luleå, hotellet är bokat så vi ska plaska i poolen, äta gott och ha det allmänt mojs. Men bara för att man inte är här i träsket, så ska vi ändå styra upp något suveränt där borta. Det blir en great natt och vi kommer hem imorgon, så sakna inte ihjäl er :)

Inga kommentarer: