söndag, december 10, 2006

Dansa efter din pipa? -Tack, men nej tack!

Det är ofattbart hur en annan människa kan påverka en. Mina vänner ger mig livsgläjde varje dag, men ändå är det inte lika uppskattat som att du bara finns. Om så Elvis skrivit en "lovesong" ägnad mig, skulle det inte betyda någonting jämfört med ett ord från dig. Du håller mig nära, sen släpper du taget om mig helt, när jag väl kommer över dig leker du lite till. Du tänder glöden inom mig, släcker den, för att sedan tända den om på nytt igen. Är det för att du inte vet vad du vill? Eller bara för att vara säker på att jag alltid finns där som ett tidsfördriv? Kall som en natt i december natt glider du omkring och vänder mig ryggen, när jag leker din lek överöser du med komplimnager och förklarar ditt beteende. On, off, on, off, on off. Hyffsat less man blir, kastar in handduken och far och drar nån rulle. //mojslojs.<3

Inga kommentarer: