tisdag, augusti 01, 2006

PDOL -06

Okej, okej, ta det lugnt förhelvete! Jag vet att ni har väntat på min version av helgen. =)
Fredagen var kommen jag och familjen Andersson,Arvidsson + Näslund begav oss i deras Volvo mot Piteå, ja en härligare än våran, sluta skratta ! ^^ Nåväl, vi stannade till i Luleå, inhandlade lite kraffs inför helgen, slängde i oss fett krubb, sedan tog det inte någon längre stund så var vi framme på havsbadet där vi skulle bo i en stuga. Vi smällde en karra på påse och efter det blev det lite brått med duschande och styling. Efter många 'om' , 'men' och en hel del 'kan man se ut så här?' var det dags att bege sig in mot festivalområdet, 10 minuter innan Elins gud skulle spela, dvs Carola. 350;- /en kväll för en ungdom, helt galet sjukt höga priser. Nåja, efter att ha lagt ner själ och hjärta på att ta sig fram så nära Carola som möjligt, var det bara att vänta, vänta och vänta, sucka stöna medan Elin grät av lycka till 'Genom allt'. Medan Elin tappert väntade i drygt en timma på att Carola, som aldrig sviker sina fan, skulle komma och ge henne sin autograf rusade jag till babylon scenen där PETTER MED STORT FUCKNING JÄVLA P skulle spela!! =) Henrietta, Vicky och jag sprang sicksack mellan folket som var alldeles för nyktert i mitt tycke. Det var ett rejält drag på Petter och när han spelat färdigt var det inte mycket kvar av allas eran Lojsans röst. Suget efter mingel bland skojigt folk blev allt för svårt att motstå, så tyvärr jag svek Håkan och begav oss mot havsbadet. Fredagen levde inte upp till mina förväntningar, kanske berodde det på en appackad pojkvän som kom och förstörde allt?

Nåväl, lördagen, tackar vet jag lördagen den 29/8-06 den var toppen! Trots att rösten svek mig totalt så hade jag hur roligt som helst. Men kan någon berätta för mig hur timmarna mellan klockan 20.00-04.00 kunde gå så satans fort ?;/ Efter rusningstid och berusningstid var vi alla tjejor rätt nöja då vi träffades i Ettans förtält och sammanfattade kvällens händelser !

Elin, Henrietta, Victoria & Louise PDOL -06, -07, -08 osv,osv <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Appackad pojkvän?