torsdag, augusti 03, 2006

The dark side of love.<3

Vet ni vad jag är sjukt less på? Förhållanden, känslor och annat daltande. Förhållande är ett tidsfördriv, för oss som inte har något vettigare för oss. Flummiga pussigull sms, onödiga bråk som bottnar i svartsjuka. Förhållanden håller dig tillbaka, ditt liv lever inte upp till dina förväntningar, du låter saker och ting gå dig förbi på grund av en annan människas åsikter. Man ska alltid tänka 'vad tycker han om det här?', 'undrar om han gör något dumt ikväll' osv. Kanske är det så att jag lever i ett förhållande likt en skör tråd, men jag vet att det finns så många som resonerar likadant.
Visst kan det vara skönt att alltid ha någon att sova med, äta med, osv osv, men är det värt allt som man får stå ut med?

Jag är tillsammans med en människa som är kär i mig till och från, ena stunden ber han en dra för att sedan mitt i allt, helt oväntat, bli världens Romeo. Kika in hans blogg, har den länkat här till höger --> Där skriver han bland annat om en 'kärlekshistoria', visst verkar han som en dröm? Ibland är han det, andra stunder ett helvete på två ben.

Och ska jag säga er en sak? Hans tjejpolare, är äckelpäckel hela bunten, varför har han inga normala vänner av det motsatta könet? Ärligt talat, de tjejkompisar han har är för mycket,en bekant till honom skickade bilder på sin bak till honom, varför? Det var den där bruden som jag tror har trillat ner i en spikburk. Det är bara en av de korkade brudarna han hajkar med.

Kärlek är galet och jag lika galen som trillade ner i träsket.
Så varsågod, det var bara min version av sanningen !

2 kommentarer:

Anonym sa...

men haha! om alla hans tjejkompisar är 'äckelpäckel' så är det nog DIG det är fel på, kan omöjligt vara fel på alla tjejer som han snackar/umgås med. har du tänkt på det?

du är bara en patetisk fjolla som inte tål att din kille faktist har vänner av samma kön som dig.

korkade brud!

Louise sa...

Okej, det lustiga är att alla han umgås med är just brudarna i ditt umgänge.