tisdag, augusti 22, 2006

Ayia Napa -06

Efter en suverän men dock slitsam vecka i Ayia Napa, sitter jag nu här hemma i Gällivare, med halsfluss och tänker tillbaks på veckan som gick alldeles för fort. Även om vi inte var där någon längre period, så gjorde vi verkligen kvällarna/nätterna/mornarna oförglömliga. För fest hos Caroline, Emelie och Magda, sedan raka vägen mot grabbarna grus, för att sedan efterfesta på Bluemoonbar och efterfestens efterfest ägde de flesta kvällarna rum i poolen (klamydia poolen) på Calypso.

Slumrade in kring 07.00 varje morgon, uppstigning vid 11 för att bege sig ut, gissa om man var död. Även om den här veckan har tärt på ens krafter, så vill jag lova att jag beger mig till Ayia Napa nästa sommar igen. Är grymt sugen på bartender skola faktiskt, kanske Mallan som redan är inne i den där service världen är sugen att joina mig?;b

'I SAY AYIA, YOU SAY NAPA'
-AYIA!
-NAPA!

Det finns så mycket att berätta om veckan, men nu vill jag bara slänga mig i sängen en stund, ta en alvedon, nån liter nässpray + vatten, i väntan på att få träffa världens underbaraste böna, som jag saknat så mycket. Ladidam, vad vore Louise Marianne utan Sara Cecilia Elisabeth?;)

Inga kommentarer: