torsdag, december 01, 2011

Oh you think you got it

Hey ya! Sitter och försöker fokusera på religions uppgiften, men som vanligt befinner sig mina tankar någon helt annanstans just nu. Jag har nämligen börjat spåna en hel del på en viss idé som poppade upp för ett tag sedan. Ni som har följt mig och mitt bloggande en tid, har säkert lagt märke till min största svaghet.. att kunna brinna och fokusera. Jag begriper inte varför det är så svårt? Jag tröttnar liksom på allt?

Jag är inte den där typen som har en hobby/intresse som bara håller elden vid liv. Jag tycker att det är rätt så nördigt. Det är liksom definitionen av nörd, någonting är ens liv. Jag har liksom för mycket liv för att kunna ge allt åt en enda sak. Över lag så tror jag faktiskt att det är en av anledningarna till att det i en del förhållanden uppstår konflikter, killen spelar tv spel eller golfar eller ja vad fan som helst, och tjejen är mer mysis, mer för att umgås osv osv. Killar är nördigare helt enkelt. Dom kan liksom inte bara göra något ibland,utan det som är intressant nu skall över konsumeras.

Vilken tur jag har, att min partner är mer som en tjej över lag. Men inte alltid förstås.

Inga kommentarer: