fredag, december 02, 2011

Hammarbysjöstad

Ber tusen gånger om ursäkt för hur fruktansvärt ful min blogg är just nu. Men jag har ingen som helst inspiration till att slå mig ner och vara kreativ i all denna stress. Har insett att det är ett av problemen jag brottas med, att kunna fokusera.
I näst, nästa vecka ska jag minsann unna mig själv några dagar i Stockholm, för att njuta och avlägga lite prover. Ååå vad jag har längtat. Man vill alltid ha det man inte har och nu vill jag bara köpa mig en lägenhet där. Det är många som spekulerar i varför jag återvänt hem, och det är ingen smaskigare anledning än att vi blev av med våran tredje bostad. Vi har hyrt i andra hand hela tiden, då man bara kan drömma om förstahands kontrakt i Stockholm.

Bokade hotell, så att man slipper låsa upp sig hemma hos någon, i den nya stadsdelen Hammarbysjöstad, som enligt mig är den absolut finaste delen att bo i, om man ska köpa lägenhet. Dock smakar priset! Men en dag, då ska jag ha en lägenhet där, med en sjöinfart och båt parkerad utanför lägenheten!

Utsikt över den "mäktiga" skidbacken, Hammarbybacken! :P

Inga kommentarer: