måndag, januari 03, 2011

Från oss alla, inuti er alla

Känner mig helt matt efter den här julen. Inte för att jag har behövt stressa med att rulla köttbullar, garnera ägghalvor, julpynta och diverse julstök.. men jag har åkt bil så det sjunger om det. Även om jag är den som bara suttit bredvid och sovit, så blir man sådär slut. 80 mil till Skellefteå, sov en natt, körde ytterligare 40 mil till Gällivare, sov 3 nätter, 40 mil tillbaka till Boliden. Sov några fler nätter än planerat för att bilen tjorvade. Tog en annan bil och sedan återstod det 80 mil hem till Stockholm. Och nu har jag och min sambo lovat oss själva att aldrig mer fira någon form av ledighet på det hysteriska viset igen.

Väl hemma i Gällivare fick jag gå wild and creative i både Cissis och mammsens hår. Blev riktigt glad då de båda blev nöjda och glada. Med tanke på att jag vet att ingen av dem brukar vara speciellt nöjda efter en besök hos frisören. :)

Puss!/L.

Inga kommentarer: