tisdag, mars 27, 2007

Jag ska se ut som sveriges flaggaa när du är klar med mig!

Här är jag, några kilo tyngre samt några steg längre ner på livsglädje stegen. Ingen ovanlighet att man gör comeback på bloggen med negativ anda, men hey that's me!

Som ni kanske har uppmärksammat så har jag bytt namn på bloggen, 'mojslojs' rimmar visserligen, men låter dock en aning torrt. Så 'getaview' passade min blogg bättre, eftersom att det är just vad jag vill uppmana en hel del tattare i den här stan till, bilda en uppfattning och skapa egna åsikter. Jag svär på min mammas grav, det är ingen dödssynd.


Hade tänkt att ge mig på ett försök att lägga fokus på att analysera och kritisera här på bloggen, eftersom att jag efter att ha läst bloggar som handlar om var individs liv och inte funnit det vidare intressant.


Nu så här efter en lång promenix med hunden har jag inte allt för mycket ork till något revolutionerande inlägg, utaan sparar det uppdraget till imorgon och låter istället 'Sex & the City' bjuda mig på ännu ett glädjefyllt avsnitt.


- - - -

Dagens öronorgasm:

Frida - Dunka mig gul & blå


"Följ med mig hem, för jag behöver lite värme

Vi kan leka hela natten, Duuunka mig gul & blå !"; )



2 kommentarer:

Anonym sa...

din mamma är inte död

Anonym sa...

beklagar sorgen

hoppas att inte HON läser detta