tisdag, september 01, 2009

Slösa-Lisa

Ojsan vilken otur för min b-friend att han krockade med sin buss i våras, synd att han har fått tummen ur först nu att engagera sig i att repa skadan, ännu mer synd att bussen var för stor för att kunna lagas på volvo, super synd att vi var tvungna att åka hela långa vägen till Kiruna idag för att få skadan fotad och allra mest synd var det att lilla Lojsan fick gå på stan och hitta en massa saker hon bara "måste" ha! NOT !;) Hur är det man brukar säga nu igen? "Den enes död är den andres bröd"

Hittade ett transparent , längre linne i svart från JC, tre behåar och lite smink från Kicks..
Expediten: Behöver du hjälp med någonting? Hittar du något som du behöver?
Jag: Ja, alltid hittar man ju något som man inte överhuvudtaget behöver.
Skrattar instämmande..
Jag går över till kassan med en roströd ögonskugga + highlighter.. : Dom här MÅSTE jag ha
Expediten:Ja men se där, haha, men dom här håller jätte länge, dom är ju sååå dryyga..
Jag: Jotack! Jag vet, det är ju just det som är felet. Min eyelinercake, coverblue samt de där ögonskuggorna i regnbågens alla kolörer har räckt hur länge som helst, kan dom inte bara ta slut så att man kan shoppa med gott samvete?

Skrattretande problem man har ibland. Nu ska jag faktiskt ta och kika runt på lite bloggar, sen tar jag kväll.

Psst! Vad vore en blogg á la Lojsan utan den bästaste musiken? Den här är från David Guettas senaste album, som är fullproppad med hans sköna sound tillsammans med ett gäng kända artister.
David Guetta feat. Akon - Sexy Bitch

1 kommentar:

Sanna sa...

Kul att du är back in business. Lycka till med nya läggan och plögget nurå :)