tisdag, september 01, 2009

Lite snyggare på utsidan, mycket klokare på insidan !

Hej läsare! Om det nu finns någon kvar efter mitt uppehåll? Egentligen hade jag inga planer på att fortsätta blogga, men det är trots allt en del av mig att få skriva av mig och kan mitt ordbajsande bara roa någon där ute så är det väl värt det, right?:)

Just nu sitter jag i soffan i min nya lägenhet här uppe i Malmberget, ja det är helt sant, jag har blivit malmbergsbo, vilket jag aldrig någonsin trodde skulle hända. Men när jag blev erbjuden en sådan galet mysig lägenhet, med högt i tak, stora fönster med utsikt mot ett gatulyktskryllande Gällivare och ett charmigt Dundret, så kunde inte några minuter på parkasleden hindra mig.
Jag älskar den här lägenheten, kommer inte flytta mig härifrån även om vi alla trillar ner i gropen ;)

Som vanligt så har jag lite brådis nu, ska slänga mig i spolhallen, slänga på en make up och bege mig ner till komvux. Har faktiskt ännu en gång tagit "tag" i mina studier. Mitt försök till ett fjärde år på gymnasiet gick käpp rätt åt skogen, men ändå vill jag inte ge mig. Jag lovar att inte svika er igen, ska vara aktiv här på bloggisen i fortsättningen!

Love,love,love!

Inga kommentarer: